czwartek, 21 marca 2013

21.03.2013 - Co poszło nie tak ?

Wczoraj był początek astronomicznej wiosny.
Późnym popołudniem słońce trochę się przedzierało.
Kładłam się spać z nadzieją na zaskakujący widok za oknem następnego dnia. 
Pach. Na zegarze mija czas. Budzę się.
Dzisiaj początek kalendarzowej wiosny.
Wyglądam przez okno - śnieg nadal leży... ;/
Ale cóż ja słyszę :) ?
Nie nie pijaków ;) 
Słyszę ćwierkające ptaki :) - nie jestem ornitologiem, więc nie wiem co to były za ptaki ale na pewno nie kury, gołębie ani sroki ;) 
To były dźwięki przyjemne dla ucha .

Więc hola hola - myślę - może jednak wiosna się obudziła? 
I już nie długo będę mogła zmienić kurtkę na lżejszą i buty na sportowe ;)?
Minimalne ocieplenie dodało mi otuchy, że wiosna nadchodzi :)
Mija parę godzin.... .
Teraz jest ok. godziny 17:00.
Za oknem pada śnieg ;/

Pytam się co poszło nie tak :D ?

Przypuszczam, że za topienie Marzanny grozi mandat ;) 
ale gdybyśmy zrobili jakąś EKO Marzannę ;) ? 
Może to zabobon i pogański zwyczaj... .
Nawet jeśli nie pomoże, moim zdaniem to dobra zabawa :)
Trzymajcie się ciepło! :)
Miejmy nadzieję, że choć trochę się ociepli do Wielkanocy i Śmingusa Dyngusa ^^

Pozdrawiam Viola - szczególnie wagarowiczów ;) 

*Nawet nie wiem co mam wrzucić jeśli chodzi o zdjęcia ;) więc wstawię typową widokówkę :)


5 komentarzy:

  1. A smingus dyngus będzie polegał na żucaniu się śnieżkami,
    Myślę ,żę każdy by już chciał by zima poszła w pi*du, niestety jakoś nie słucha naszych modlitw i narzekań. może jak zaakceptujemy fakt że ona nadal jest i wrzucanie na portale społecznościowe najrużniejsze teksty typu " piękna zima tej wiosny" " pomóżmy wiośnie, jedzmy śnieg" to ona sobie pójdzie, bardzo na to liczę :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W końcu w tym roku Śmingus Dyngus wypada razem z Prima Aprilis, więc nie zdziwiła bym się gdybyśmy zamiast wodą rzucali się śnieżkami ;) Ja też liczę , że jakoś uda nam się odczarować zimę ;) Ale PAMIĘTAJCIE jeśli chcecie jeść śnieg to tylko biały, żółtego nie polecam ;)
    Pozdrawiam Viola :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja równeż nie polecam jeść żółtego śniegu.nie musi być odrazu 25 stopni ale miło jak z dnia na dzień będzie coraz cieplej od dnia poprzedniego:) , zaczynając choćby od dziś
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. za mało osób topilo marzanne,dlatego zima jeszcze u Nas gości. A swoją drogąniezłe oko Pani fotograf
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. W nowym poście coś o topieniu Marzanny- mam nadzieje, że podnieśliśmy frekwencje w tej sprawie ;)
    Za "dobre oko" - dziękuję - staram się :)
    Pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń